U bent hier

Blogartikelen

ICT ellende (3)

Door Koen D. op 24-02-2020 17:51

Je gebruikt de website van een bedrijf, constateert een probleem, wil daarover een opmerking maken aan dat bedrijf, en vervolgens loop je vast... Geen contactformulier? Of erger nog, wel een contactfomulier maar je kan er niets mee aanvangen? Het lijkt eerder regel dan uitzondering. Straf voorbeeld: BPost.

ICT ellende (2)

Door Koen D. op 25-12-2019 13:37

Een probleem met je PC zelf uitvlooien? Ja, als je geluk hebt. Op een ongewone vraag krijg je doorgaans het antwoord op een gewone vraag. Als de NumLock toets naast de BackSpace toets ligt, en geen visuele NumLock indicatie voorzien is: gewoon pech, man; leer ermee leven... Of hoe het comfort van de gebruiker nog steeds beperkt wordt door de kortzichtigheid van de ICT-industrie.

ICT ellende (1)

Door Koen D. op 05-09-2017 08:02

Nog steeds riskeer je als gebruiker van een applicatie berichten te krijgen die je niet verder helpen (of je zelfs op het verkeerde been zetten), of kennis te maken met het afweersysteem van een ICT-leverancier. Een gebrek aan empathie voor gebruikers blijft een probleem in de sector.

Pagina's