Als twee processen hetzelfde doel hebben, zal doorgaans geen van beide helemaal goed werken. Het ene proces is immers altijd een opvangmogelijkheid voor problemen in het andere. Het gevolg is dat problemen niet gemeld worden, of wél gemeld maar genegeerd worden, omdat ze nooit dringend zijn.
Heisa in kranten en sociale media na berichtgeving omtrent versoepelingen van enkele Nederlandse grammaticaregels. Waar gaat het over, en zijn er basale fouten mee gemoeid?
In het digitale tijdperk zijn documenten veel gemakkelijker bereikbaar. Ja, soms. Af en toe heb je 10 mails en een boze telefoon nodig om er aan te geraken… En krijg je Doccle door de strot geduwd. Of toch niet?
Je gebruikt de website van een bedrijf, constateert een probleem, wil daarover een opmerking maken aan dat bedrijf, en vervolgens loop je vast… Geen contactformulier? Of erger nog, wel een contactfomulier maar je kan er niets mee aanvangen? Het lijkt eerder regel dan uitzondering. Sterk voorbeeld: BPost.
Je kent het wel: "Op voorraad. Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis". Tegenwoordig met de nodige waarschuwingen dat vertragingen mogelijk zijn… Zijn we niet aan het overdrijven?
Drupal is een open source content management systeem, een tool waarmee je een website kan bouwen. Over Drupal 8 bestaat zeven jaar na het begin van de ontwikkeling en twee jaar na de vrijgave nog steeds een controverse: Drupal 8 gebruiken of toch maar veilig spelen met Drupal 7? Wat is er aan de hand?
Gij zult met uw zaak meermaals aanwezig zijn op het internet. Willen of niet.